Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Scrapooking et Cie
17 septembre 2009

Salut Ti zote !!!

Hey les Biloutes!

Comment qu'cha va bin ?

Avec eul équipe d'123 chcrappons, in organise eun Crop d'in Ch'Nord cor toudis! Ouais, même que c't'avec 6 nanas extras et qu'on va bin s'marrer incore!

Du coup, bin j't'ai fait eune bielle affiche pour qu'té vo leurs belles trombines à tertous!

Té veu l'vire ? ben argade, ch'est ichi :

affiche_2

** je précise, pour les non chtis que c'est Carale qui m'a rappelé qu'au "spéculoos days" j'ai dit "chiche que j'fais mon prochain post en chti, voilà c'est fait ^^

à très vite, taillefine.

Publicité
Commentaires
C
et bin mi chu inscrite et chu bin continte d'ar vénir vir ech l'équipe ed Feignies !<br /> j'y éto hier et cheto fin bien.<br /> bravo à tertous et à dans qued fo !<br /> eun bez<br /> calou
G
Bin ché bin réuchi, j'comprin tout keske t'as dji.
B
ds les grandes lignes j'ai compris et pourtant je suis un pure sudiste!!!!!!!!!! ;-) <br /> dommage la distance!
C
Mdr <br /> A te lire j'ai l'impression de t'entendre :)<br /> Bravo
Z
heu sorry il s'est mis 2 fois et mi ché po pourquoi ;)
Archives
Publicité
Catégories
Publicité